Football persian

آخرین اخبار فوتبال ایران و جهان

Football persian

آخرین اخبار فوتبال ایران و جهان

لینک باکس آنلاین پرشین گروپ

لینک باکس چیست:
لینک باکس یک جعبه اینترنتی محسوب می شود که در آن پیوند های (لینک های) زیادی وجود دارد. لینک باکس ها به منظور معرفی سایتها و وبلاگها درست میشوند و مزایای زیادی دارند. از جمله این فایده های لینک باکس ها افزایش کاربران اینترنتی و دسترسی آسان تر به مطالب سایتها و وبلاگ ها و مهمترین این مزایا بالا بردن کاربران وبلاگ شما به حد زیاد است.


چگونه کاربران وبلاگ شما افزایش زیادی می یابند؟


"با قرار دادن این لینک باکس در وبلاگتان می توانید کاربرانتان را تا حدّ زیادی افزایش دهید. " چگونه؟ شما برای قرار گرفتن وبلاگتان در این لینک باکس باید این لینک باکس را در وبلاگتان قرار داده و به ما اطلاع دهید. هزاران نفر برای قرار گرفتن لینکشان متقابلا این کار را انجام میدهند و این لینک باکس در سایت یا وبلاگ هزاران نفر قرار می گیرد. دوباره کسانی که به وبلاگ این افراد سر می زنند این لینک باکس را می بینند و برای اینکه در آن عضو شوند همین کار را انجام میدهند. تا اینکه این لینک باکس در میان میلیون ها کاربر اینترنتی قرار می گیرد ... و لینک شما هم چه بخواهید و چه نخواهید در بین این همه کاربر هست و بازدید های شما سر به فلک میکشه و ...

اولین گام برای ثبت وبلاگ یا سایت شما در این لینک باکس :

برای عضویت در این لینک باکس سه کار لازم است: 1. قرار دادن لینک ما به نام لینک باکس ستاره و آدرس http://ogpw-box.blogfa.com 
2. قرار دادن این لینک باکس در وبلاگ یا سایتتان (جهت اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع راهنمایی های زیرین را به دقت بخوانید)
3. اطّلاع دادن به ما ( از طریق لینک پایین صفحه)

:: بعد از انجام این کارهای اندک لینک شما در لینک باکس  آنلاین پرشین گروپ نمایش داده می شود ::

 

 

چگونگی قرار دادن لینک باکس در وبلاگ یا سایت شما :

برای این کار باید کد لینک باکس  را کپی کرده و در قسمت ویرایش قالبتان  قرار دهید.

اگر تمامی موارد بالا را انجام داده اید لینک خود را اضافه کنید تا در اسرع وقت لینکتان را به لینک باکسمان اضافه کنیم

با تشکر لینک باکس آنلاین پرشین گروپ


[ کد را کپی کنید ]

انتقاد کرانچار از پرسپولیس یا ساختارفوتبال ایران

شرایط براى موفقیت پرسپولیس مهیا نبوده است


بسیار گفته شد که یک تیم بزرگ نباید با این همه تغییر، فصل را شروع کند. بسیار هشدار داده شده که معرفى دیرهنگام سرمربى دردسرساز مى شود. همچنین تذکر دادند که آغاز دیر هنگام تمرینات و از دست رفتن زمان براى تکمیل نفرات تیم بعدها ایجاد اشکال خواهد کرد. توضیحات زلاتکو کرانچار در جلساتى که با عباس انصارى فرد و اعضاى کمیته فنى داشت همگى مؤید این نکات بوده اند.وى دلیل ضعف پرسپولیس را حضور خود براى هدایت تیم و در نتیجه در اختیار نداشتن شناخت کافى از نفرات، کامل نشدن دوران آماده سازى تیم چه در بعد وضعیت بدنى و چه در زمینه مسائل فنى، کم بودن تعداد بازى هاى تدارکاتى و تعداد بالاى تغییر نفرات نسبت به فصل گذشته اعلام کرده است.او البته این مسائل را با ادبیاتى مطرح کرد که از آن بوى توجیح و رفع مسئولیت نیامد اما موارد مورد اشاره او قابل رد کردن نیست. اینها حقایقى هستند که عملکرد مدیریتى باشگاه را زیر سؤال مى برد. یعنى در کنار آنکه گفته مى شود مجموعه نفرات جذب شده تحت نظر همین مدیریت مى تواند تیم خوبى را براى آینده سازد، انتقاد هاى مورد اشاره هم حقیقت دارند اما موضوع به همین جا ختم نمى شود، چون مدیریت هم بخشى از این تقصیر را متوجه عوامل بالا دستى مى داند. انصارى فرد پیش از شروع فصل در مصاحبه اى بى ثباتى خود و بخش هاى فراوان در باب تغییرات مدیریتى را از دلایل اصلى به تاخیر افتادن اجراى بسیارى برنامه هاى خود از جمله جذب بازیکنان، اسپانسر و سر مربى اعلام کرده بود چنانکه در اوج دوران نقل و انتقالات براى حدود ۱۰ روز کلیه امور به حالت کان لم یکن در آمده بود. ۱۰روز در دوره اى که گاهى رقابت برسر دقیقه ها است، فاجعه تلقى مى شود. سراغ سازمان تربیت بدنى هم که برویم آنها نیز در همین باب حرفهایى براى گفتن دارند. مسئولان سازمان هم از فشار هاى بعضى عوامل براى ایجاد تغییرات خبر مى دهند و از اینکه خود سازمان شرایط بى ثباتى داد و بعضى عوامل نزدیک به سازمان نیز از اجبار براى باج دادن به عوامل بیرونى به دلیل همین بى ثباتى سخن مى گویند.حالا وقتى به سراغ بعضى از همین عوامل که به انواع و اقسام شکلها وجود دارند مى رویم، آنها نیز دلایل خاص خود را مطرح مى کنند و در بیان دلایل اقدامات خود به مسایلى چون مصلحت اندیشى، اصلاح امور پر طرفدار ترین باشگاه کشور سخن مى گویند. این افراد اصولاً خود را خدمتگذارانى مى دانند که از دغدغه این وظیفه شب و روز ندارند اما نتیجه کار مشخص است. البته آنچه مطرح شد را نباید به این معنى تعبیر کرد که کادر فنى، کادر مدیریتى باشگاه که در انصارى فرد و آخوندى خلاصه مى شد و سازمان تربیت بدنى و به طور خاص محمد على آبادى هر یک خود، اشتباهاتى مستقل از تاثیر سایر عوامل انجام نداده اند و از دست رفتن بعضى فرصت ها و سرمایه به دلیل بعضى خطا هاى آینده است اما به صورت کلى، در این است که این همه بى ثباتى و اقدامات خارج از قاعده، ساختار و چهار چوب هاى اخلاقى و حرفه اى به نام اصلاح امور و مصلحت اندیشى براى مردم اتفاق مى افتد. در واقع عوامل تاثیر گذار افرادى هستند که با این مفاهیم آشنایى ندارند و خوب که عمیق بشویم مصلحت هاى فردى ، جناحى، گروهى یا سیاسى منشاء اصلى سفارش ها، فشار ها و در نهایت تصمیم سازى ها است. حال باید از هواداران پرسپولیس و استقلال پرسید که در چنین فضایى منتظر کدام اتفاق خارق العاده هستند؟

قرارداد قطبى امضاء شده، او باید به طور تمام وقت در ایران باشد

قرارداد قطبى امضاء شده، او باید به طور تمام وقت در ایران باشد
کفاشیان: پرونده على کریمى براى حضور در تیم ملى بسته نشده است


در حالى که چندى پیش مهدى تاج به صراحت از دعوت نشدن بازیکنانى چون مهدوى کیا، کریمى و هاشمیان خبر داده بود على کفاشیان موج تازه اى را در خصوص احتمال بازگشت ستاره ها به تیم ملى راه اندازى کرد. على کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال درمورد مسائل مختلف این روزهاى فوتبال به سوالات پاسخ داد. با ما همراه باشید:

•در حالى که خیلى ها همچنان اخبار نقل و انتقالات فوتبال و همچنین زوایاى مختلف منشور اخلاقى را دنبال مى کنند چرا خبرى از افشین قطبى نیست.
-خب ما به طور مرتب با قطبى در تماس هستیم. مشکلى وجود ندارد.

•آیا سرمربى تیم ملى در آستانه شروع لیگ برتر قصد ندارد به ایران سفر کند؟
-حتما این کار را انجام مى دهد. قطبى به زودى وارد تهران مى شود. قرار است دهم مرداد در تهران باشد. حتما در همین تاریخ مى آید تا تیم ملى را آماده کند.

•آیا فدراسیون فوتبال تمهیدات لازم را اندیشیده تا از سفرهاى غیرضرورى قطبى جلوگیرى شود؟
-بله، حتما همین طور است. قطبى به طور کامل در تهران اقامت خواهد کرد. ما حتى تاکید کردیم که همسرش را نیز به تهران بیاورد. به این ترتیب مشکلى پیش نمى آید. در ضمن ما در قرارداد قطبى این مسأله را به طور جدى مطرح کردیم که سرمربى تیم ملى باید به طور تمام وقت در ایران باشد. البته من شخصا به حضور قطبى خوشبین هستم. او مربى بادانشى است و من اطمینان دارم به بهترین شکل ممکن با فدراسیون فوتبال و همچنین باشگاه ها تعامل خواهد داشت.

•مى گویند قرارداد قطبى هنوز امضاء نشده.این موضوع صحت دارد؟
-قرارداد افشین قطبى با فدراسیون امضا شده که یک نسخه از آن در دست قطبى و نسخه دیگر نزد ما است.

•آیا فدراسیون هم این تعامل را با باشگاه ها حفظ خواهد کرد?
-حتما همین طور است. مگر در جریان نیستید که من و آقاى آشتیانى با یکدیگر صبحانه خوردیم. (مى خندد)

•اما بعضى ها مى گویند شما به دلیل انتقادهاى فراوان واعظى آشتیانى با او صبحانه خوردید.
- نه، من و آشتیانى دوستان قدیمى هستیم. در جلسه اى که برگزار کردیم او راجع به فدراسیون حرف زد و من هم درباره استقلال صحبت کردم. به هر حال آشتیانى انتقادهایى در خصوص جزئیات منشور اخلاقى دارد. من از انتقادهاى او حتما استفاده مى کنم.

•گفته مى شود واعظى درباره یکى از مسئولان فدراسیون فوتبال گلایه هایى را مطرح کرده است. شما این مسأله را تائید مى کنید؟
-اگر منظورتان آقاى عزیزمحمدى است باید بگویم که چنین مسأله اى صحت ندارد و این ۲ نفر اتفاقا دوستان خوبى هستند. ببینید، ما در فدراسیون تلاش مى کنیم خودمان را به باشگاه ها و خواسته هاى شان نزدیک کنیم. رسانه ها هم باید در این مسیر ما را کمک کنند.

•آیا فدراسیون دستورى مبنى بر جلوگیرى از عقد قرارداد با على کریمى صادر کرده است؟
-ابدا چنین نیست. من این مسأله را تکذیب مى کنم.

•اما این شایعه به طور جدى مطرح شده است؟
-بنابراین من هم به طور جدى این شایعه را تکذیب مى کنم. این را هم بگویم که هنوز پرونده على کریمى براى حضور در تیم ملى بسته نشده است. شاید قطبى این بازیکن خوب و تکنیکى را دوباره به تیم ملى دعوت کند. البته این سرمربى تیم ملى است که تصمیم نهایى را اتخاذ مى کند اما به شخصه معتقدم حضور على کریمى در لیگ برتر مى تواند به جذابیت بازى ها کمک کند. تا جایى که من خبر دارم مشکلات مالى در عقد قرارداد با کریمى مانع اصلى پیوستن این بازیکن به پرسپولیس است و دخالت فدراسیون در اینباره واقعا شایعه خنده دارى است.

اردن با 2 بازیکن اروپایی به مصاف ایران می آید

پایگاه خبری afc اعلام کرد:
اردن با 2 بازیکن اروپایی به مصاف ایران می آید
تیم ملی فوتبال اردن در حالی به دیدار تیم ملی ایران خواهد آمد که به تازگی دو بازیکن این تیم به نام‌های "عدی السیفی" و "عبدالله دیب" به عضویت تیم‌های اروپایی درآمده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری فوتبال آسیا، "عدی السیفی"، مهاجم شباب اردن با مبلغ 800 هزار دلار به باشگاه "اشکودا زانتی" یونان رفت و رکورد تازه‌ای در بین فوتبالیست‌های اردنی برجا گذاشت.

این مبلغ بالاترین دستمزد یک بازیکن در تاریخ فوتبال اردن است که بین باشگاه و السیفی تقسیم شد. به این ترتیب شباب مبلغ 300 هزار دلار از این انتقال گرفت و عدی که 23 سال دارد 500 هزار دلار بدست آورد.

زانتی که فصل گذشته با ایستادن در رده هفتم جدول رده بندی لیگ یونان به کار خود پایان داد با قراردادی پنج ساله عدی را به خدمت گرفته است.

عدی در سال‌های اخیر بهترین گلزن شباب بود و با گل تاریخی که برای این تیم زد قهرمانی ای اف سی کاپ را به نام اردنی‌ها ثبت کرد. او در فصل قبل 7 گل برای شباب زد تا آنها با مقام دومی جواز حضور در مسابقات فوتبال جام afc را بدست آوردند.

این بازیکن جوان بعد از "عبدالله دیب" که ماه گذشته با قراردادی دو ساله به "میشلن" بلژیک رفت دومین بازیکن اردنی به حساب می آید که به پایش به اروپا می رسد.

اردن در تاریخ 14 و 18 نوامبر (23 و 27 آبان) در بازیهای انتخابی جام ملت‌های آسیا 2010 به مصاف تیم ملی ایران خواهد رفت.