Football persian

آخرین اخبار فوتبال ایران و جهان

Football persian

آخرین اخبار فوتبال ایران و جهان

اردن با 2 بازیکن اروپایی به مصاف ایران می آید

پایگاه خبری afc اعلام کرد:
اردن با 2 بازیکن اروپایی به مصاف ایران می آید
تیم ملی فوتبال اردن در حالی به دیدار تیم ملی ایران خواهد آمد که به تازگی دو بازیکن این تیم به نام‌های "عدی السیفی" و "عبدالله دیب" به عضویت تیم‌های اروپایی درآمده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری فوتبال آسیا، "عدی السیفی"، مهاجم شباب اردن با مبلغ 800 هزار دلار به باشگاه "اشکودا زانتی" یونان رفت و رکورد تازه‌ای در بین فوتبالیست‌های اردنی برجا گذاشت.

این مبلغ بالاترین دستمزد یک بازیکن در تاریخ فوتبال اردن است که بین باشگاه و السیفی تقسیم شد. به این ترتیب شباب مبلغ 300 هزار دلار از این انتقال گرفت و عدی که 23 سال دارد 500 هزار دلار بدست آورد.

زانتی که فصل گذشته با ایستادن در رده هفتم جدول رده بندی لیگ یونان به کار خود پایان داد با قراردادی پنج ساله عدی را به خدمت گرفته است.

عدی در سال‌های اخیر بهترین گلزن شباب بود و با گل تاریخی که برای این تیم زد قهرمانی ای اف سی کاپ را به نام اردنی‌ها ثبت کرد. او در فصل قبل 7 گل برای شباب زد تا آنها با مقام دومی جواز حضور در مسابقات فوتبال جام afc را بدست آوردند.

این بازیکن جوان بعد از "عبدالله دیب" که ماه گذشته با قراردادی دو ساله به "میشلن" بلژیک رفت دومین بازیکن اردنی به حساب می آید که به پایش به اروپا می رسد.

اردن در تاریخ 14 و 18 نوامبر (23 و 27 آبان) در بازیهای انتخابی جام ملت‌های آسیا 2010 به مصاف تیم ملی ایران خواهد رفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد