Football persian

آخرین اخبار فوتبال ایران و جهان

Football persian

آخرین اخبار فوتبال ایران و جهان

قرارداد قطبى امضاء شده، او باید به طور تمام وقت در ایران باشد

قرارداد قطبى امضاء شده، او باید به طور تمام وقت در ایران باشد
کفاشیان: پرونده على کریمى براى حضور در تیم ملى بسته نشده است


در حالى که چندى پیش مهدى تاج به صراحت از دعوت نشدن بازیکنانى چون مهدوى کیا، کریمى و هاشمیان خبر داده بود على کفاشیان موج تازه اى را در خصوص احتمال بازگشت ستاره ها به تیم ملى راه اندازى کرد. على کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال درمورد مسائل مختلف این روزهاى فوتبال به سوالات پاسخ داد. با ما همراه باشید:

•در حالى که خیلى ها همچنان اخبار نقل و انتقالات فوتبال و همچنین زوایاى مختلف منشور اخلاقى را دنبال مى کنند چرا خبرى از افشین قطبى نیست.
-خب ما به طور مرتب با قطبى در تماس هستیم. مشکلى وجود ندارد.

•آیا سرمربى تیم ملى در آستانه شروع لیگ برتر قصد ندارد به ایران سفر کند؟
-حتما این کار را انجام مى دهد. قطبى به زودى وارد تهران مى شود. قرار است دهم مرداد در تهران باشد. حتما در همین تاریخ مى آید تا تیم ملى را آماده کند.

•آیا فدراسیون فوتبال تمهیدات لازم را اندیشیده تا از سفرهاى غیرضرورى قطبى جلوگیرى شود؟
-بله، حتما همین طور است. قطبى به طور کامل در تهران اقامت خواهد کرد. ما حتى تاکید کردیم که همسرش را نیز به تهران بیاورد. به این ترتیب مشکلى پیش نمى آید. در ضمن ما در قرارداد قطبى این مسأله را به طور جدى مطرح کردیم که سرمربى تیم ملى باید به طور تمام وقت در ایران باشد. البته من شخصا به حضور قطبى خوشبین هستم. او مربى بادانشى است و من اطمینان دارم به بهترین شکل ممکن با فدراسیون فوتبال و همچنین باشگاه ها تعامل خواهد داشت.

•مى گویند قرارداد قطبى هنوز امضاء نشده.این موضوع صحت دارد؟
-قرارداد افشین قطبى با فدراسیون امضا شده که یک نسخه از آن در دست قطبى و نسخه دیگر نزد ما است.

•آیا فدراسیون هم این تعامل را با باشگاه ها حفظ خواهد کرد?
-حتما همین طور است. مگر در جریان نیستید که من و آقاى آشتیانى با یکدیگر صبحانه خوردیم. (مى خندد)

•اما بعضى ها مى گویند شما به دلیل انتقادهاى فراوان واعظى آشتیانى با او صبحانه خوردید.
- نه، من و آشتیانى دوستان قدیمى هستیم. در جلسه اى که برگزار کردیم او راجع به فدراسیون حرف زد و من هم درباره استقلال صحبت کردم. به هر حال آشتیانى انتقادهایى در خصوص جزئیات منشور اخلاقى دارد. من از انتقادهاى او حتما استفاده مى کنم.

•گفته مى شود واعظى درباره یکى از مسئولان فدراسیون فوتبال گلایه هایى را مطرح کرده است. شما این مسأله را تائید مى کنید؟
-اگر منظورتان آقاى عزیزمحمدى است باید بگویم که چنین مسأله اى صحت ندارد و این ۲ نفر اتفاقا دوستان خوبى هستند. ببینید، ما در فدراسیون تلاش مى کنیم خودمان را به باشگاه ها و خواسته هاى شان نزدیک کنیم. رسانه ها هم باید در این مسیر ما را کمک کنند.

•آیا فدراسیون دستورى مبنى بر جلوگیرى از عقد قرارداد با على کریمى صادر کرده است؟
-ابدا چنین نیست. من این مسأله را تکذیب مى کنم.

•اما این شایعه به طور جدى مطرح شده است؟
-بنابراین من هم به طور جدى این شایعه را تکذیب مى کنم. این را هم بگویم که هنوز پرونده على کریمى براى حضور در تیم ملى بسته نشده است. شاید قطبى این بازیکن خوب و تکنیکى را دوباره به تیم ملى دعوت کند. البته این سرمربى تیم ملى است که تصمیم نهایى را اتخاذ مى کند اما به شخصه معتقدم حضور على کریمى در لیگ برتر مى تواند به جذابیت بازى ها کمک کند. تا جایى که من خبر دارم مشکلات مالى در عقد قرارداد با کریمى مانع اصلى پیوستن این بازیکن به پرسپولیس است و دخالت فدراسیون در اینباره واقعا شایعه خنده دارى است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد