Football persian

آخرین اخبار فوتبال ایران و جهان

Football persian

آخرین اخبار فوتبال ایران و جهان

ششگلانی: برنامه ۹۰ قصدی نداشته است

رئیس هیات فوتبال آذربایجان شرقی گفت: برنامه ۹۰ در بحث پیامک‌ها قصدی نداشته است.
جواد ششگلانی در نشست خبری صحبت‌های زیر را مطرح کرد: 

 

 

 

 


* کمالوند و شیخ لاری را آشتی می‌دهیم
می‌خواهیم فراز کمالوند و شیخ لاری را به هیات فوتبال دعوت کنیم تا آنها را با یکدیگر آشتی بدهیم. این دو از سرمایه‌های فوتبال هستند و نباید چنین روابطی با هم داشته باشند.
* تراکتورسازی کانون هواداران ندارد
اکنون تیم تراکتورسازی کانون هواداران ندارد که باید باشگاه مسئول کانون هواداران را معرفی کند. تماشاگران این تیم نیاز به کانون هواداران دارند.
* ۵۰ درصد هواداران بلیت تهیه نمی‌کنند
از ۱۰۰ هزار نفری که به ورزشگاه یادگار امام می‌آیند، فقط ۵۰ درصد با بلیت وارد ورزشگاه‌ها می‌شوند. برای نظم‌دهی به این موضوع می‌خواهیم بلیت‌ها را الکترونیکی و فروش مستقیم را حذف کنیم تا کسی بدون بلیت وارد استادیوم نشود.
* فکر نمی‌کردیم این همه هوادار به ورزشگاه بیاید
پس از اینکه بعد از ۸ سال به لیگ برتر صعود کردیم، تصور نمی‌شد این همه هوادار برای تماشای بازی‌های تراکتورسازی به ورزشگاه بیاید. به همین دلیل احساس کردیم ورزشگاه تختی ظرفیت این همه هوادار را ندارد و مجبور شدیم از ورزشگاه یادگار امام استفاده کنیم. با توجه به اینکه امکان دارد تیم شهرداری تبریز به لیگ برتر صعود کند، باید امکانات ورزشگاه یادگار امام بازسازی و تجهیز شود.
* مهم حضور در استادیوم است نه sms
این مهم نیست که در خانه بنشینیم و sms بزنیم؛ مهم این است که چه تعدادی در ورزشگاه حضور پیدا می‌کنند و فکر می‌کنم برنامه نود هیچ قصد و غرضی نداشته است.
* اجازه تماشای بازی از روی اسکوربرد را نمی‌دهیم
از بازی‌های آینده اجازه نمی‌دهیم هواداری از روی اسکوربرد و مکان‌های خطرناک بازی را تماشا کند. البته ما نمی‌توانیم جلوی هواداران را بگیریم که فوتبال را از نزدیک تماشا نکنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد