Football persian

آخرین اخبار فوتبال ایران و جهان

Football persian

آخرین اخبار فوتبال ایران و جهان

در جلسه ویژه سعیدلو و کاشانی چه گذشت؟!

فوتبال روز:امروز اما موضوعی که باعث شد بار دیگر بحث معرفی هیات مدیره پرسپولیس مطرح شود درخواست کنفدارسیون فوتبال آسیا از سازمان لیگ مبنی بر معرفی اعضای هیات مدیره، تراز مالی و سایر مدارک مربوط به باشگاه‌های لیگ برتری بود.

باز هم هیات مدیره و البته پول! حبیب کاشانی سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس امشب با علی سعیدلو رئیس سازمان تربیت بدنی و رئیس مجمع باشگاه پرسولیس دیدار و گفت‌وگو کرد. سعیدلو که همراه هیات دولت و رئیس جمهور به بیرجند رفته بود درباره بازگشت به تهران جلسه ویژه‌ای با حبیب کاشانی برگزار کرد. سعیدلو ضمن ابراز رضایت از کسب نتایج مطلوب پرسپولیس اظهار امیدواری کرد که این تیم پرطرفدار در ادامه رقابت‌های لیگ و به ویژه جام حذفی به نتایج خوبی دست یافته و به مقام قهرمانی دست یابد.
 سعیدلو که خود از حامیان و به نوعی بانیان بازگشت علی دایی به عرصه فوتبال بوده البته در این جلسه باز هم با درخواست حبیب کاشانی مبنی بر پرداخت کمک مالی سازمان تربیت بدنی مواجه شد. سازمان تربیت بدنی که از زمان روی کارآمدن حبیب کاشانی کمک‌های مالی نسبتا خوبی به پرسپولیس داشته طبق درخواست کاشانی می‌بایست پانصدمیلیون تومان دیگر به این باشگاه کمک کند تا حق و حقوق بازیکنان پرداخت شود.
  یکی از موضوعات مطرح شده در این نشست همچون جلسات قبلی طرفین بحث معرفی اعضای هیات مدیره بوده است. سعیدلو تا اینجای کار توانسته با مجاب کردن پورمحمدی رئیس سازمان بازرسی کل کشور از حبیب کاشانی به عنوان سرپرست موقت باشگاه استفاده کند. آن هم در حالی که حکم سه ماهه کاشانی به عنوان سرپرست موقت باشگاه 12 دی ماه به پایان رسید اما کاشانی به‌رغم تمدید نشدن رسمی حکمش همچنان به عنوان سرپرست موقت به کار خود ادامه می‌دهد. در این باره گفته می‌شود سعیدلو از پورمحمدی خواسته با توجه به وضعیت مطلوب پرسپولیس مخالفتی با دوشغله بودن کاشانی نداشته باشد که این درخواست فعلا به نوعی با موافقت رئیس سازمان بازرسی کل کشور مواجه شده، آن هم در شرایطی که طی روزهای گذشته برخی از مسوولان فدارسیون‌های ورزشی به خاطر دوشغله بودن و بنا به درخواست بازرسی کل کشور و رئیس سازمان تربیت بدنی از سمت خود استعفا کرده‌اند.
 امروز اما موضوعی که باعث شد بار دیگر بحث معرفی هیات مدیره پرسپولیس مطرح شود درخواست کنفدارسیون فوتبال آسیا از سازمان لیگ مبنی بر معرفی اعضای هیات مدیره، تراز مالی و سایر مدارک مربوط به باشگاه‌های لیگ برتری بود. عزیزمحمدی رئیس سازمان لیگ در این باره عنوان کرده که تا کنون فقط 10 باشگاه مدارک خود را ارائه کرده‌اند و برخی باشگاه‌ها از جمله پرسپولیس با مشکل عدم برخورداری از اعضای هیات مدیره یا ترازمالی و ... برخوردار هستند. این وضعیت موجب شد تا رئیس سازمان لیگ از احتمال کاهش سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا خبر دهد. مسوولان سازمان تربیت بدنی نیز که مصاحبه‌های عزیزمحمدی را در رسانه‌ها خوانده‌اند از وی انتقاد کرده‌اند چرا موضوعی به این مهمی را به سازمان منتقل نکرده که باشگاه‌ها مجاب به ارائه مدارک مورد نیاز شوند.
 در همین راستا سعیدلو در نشست با کاشانی خواستار آن شده تا هیات مدیره پرسپولیس طی روزهای آتی معرفی می‌شود ولو به شکل ظاهری تا AFC تصمیم به کاهش سهیمه ایران در لیگ قهرمانان آسیا نگیرد. در همین راستا از جلسه سعیدلو و کاشانی خبر می‌رسد مسوولان باشگاه پرسپولیس از مصاحبه رئیس سازمان لیگ تراز مالی و سایر مدارک مربوط را به فدراسیون فوتبال ارائه کرده‌اند تا پرونده باشگاه پرسپولیس در AFC خالی از هرگونه مدرکی نباشد. با این وجود باید دید هیات مدیره پرسپولیس طی روزهای آتی معرفی می‌شود یا اینکه بازهم این طلسم شکسته نخواهد شد. نکته امیدوار کننده اما این است که سعیدلو عصر امروز نیز در جلسه با کاشانی عنوان کرد اوضاع پرسپولیس خوب و راضی کننده است اما هیات مدیره در اسرع وقت معرفی خواهد شد.
برگرفته از:http://iransport.blogsky.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد