Football persian

آخرین اخبار فوتبال ایران و جهان

Football persian

آخرین اخبار فوتبال ایران و جهان

پرسپولیس با قهرمانی درجام حذفی ‌آسیایی شد


تیم فوتبال پرسپولیس با برتری مقابل گسترش فولاد و قهرمانی در جام حذفی راهی لیگ قهرمانان آسیا شد.


  دیدار برگشت پرسپولیس و گسترش فولاد از ساعت 18 امروز و در حضور 100 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی آغاز شد و پرسپولیس با نتیجه 3 بر یک حریف تبریزی خود را شکست داد.

 تیاگو در دقیقه 31 از روی نقطه پنالتی، حمید علی عسگر در دقیقه 34 برای پرسپولیس گلزنی کردند تا نیمه اول با 2 گل به سود سرخ پوشان به پایان برسد.
 گسترش فولاد در دقیقه 73 از روی نقطه پنالتی توسط رسول خطیبی به گل رسید تا بازی با نتیجه 2 بر یک پیگیری شود اما در ادامه محسن خلیلی در دقیقه 77 با ضربه سر دروازه نماینده تبریز را باز کرد تا سرخ‌پوشان گل سوم را به ثمر برسانند و در مجموع و با احتساب برد یک بر صفر در بازی رفت با نتیجه 4 بر یک پیروز و قهرمان شوند.

 مسعود مرادی قضاوت این مسابقه را بر عهده داشت. وی به تیاگو و جلال اکبری از پرسپولیس و علی انصاریان و سیلاس فیتوسا از گسترش فولاد کارت زرد نشان داد.
 محمد ترکمن دروازه‌بان دوم گسترش فولاد در دقیقه 55 با دریافت کارت قرمز اخراج شد.

 بازیکنان پرسپولیس:

علیرضا حقیقی، سپهر حیدری، شیث رضایی، علیرضا محمد، محمد منصوری (هوار محمد 75)، جلال اکبری، حسین بادامکی، هادی نوروزی (محسن خلیلی 67)، مهدی شیری، حمیدرضا علی عسگر و تیاگو (کریم باقری 72)
سرمربی: علی دایی

 بازیکنان گسترش فولاد:

حامد ریاحی (محمد ترکمن دقیقه 11)، علی انصاریان، میثم حسینی، مرتضی قربان‌پور، توماس ماتیکا (ترکمن اخراج)، عباس آقایی، روح‌الله عبداللهی، سیلاس فیتوس، امید نظامی پور، محسن دلیر و رسول خطیبی
سرمربی: فرهاد کاظمی
www.football3.i

برگرفته از:

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد