Football persian

آخرین اخبار فوتبال ایران و جهان

Football persian

آخرین اخبار فوتبال ایران و جهان

برنامه نیمه نهایى جام جهانى2010

برنامه نیمه نهایى جام جهانى2010

خبرگزاری فوتبال ایران - برنامه بازى هاى نیمه نهایى جام جهانى آفریقاى جنوى به این شرح است.

ساعت تمام بازیها به وقت ایران است.

دور نیمه نهایى

 

هلند - اروگوئه

کیپ تاون -  سه شنبه ۱۵ تیر -  ساعت (۲۳)

 

اسپانیا - آلمان

دوربان -  چهارشنبه ۱۶ تیر -  ساعت (۲۳)

 

دیدار رده بندى

بندر الیزابت - شنبه ۱۹ تیر (۲۳)

 

دیدار نهایى

ژوهانسبورگ - یکشنبه ۲۰ تیر(۲۳)

انتهای خبر / خبرگزاری فوتبال ایران / footballiran

آرژانتین

مارادونا و رویای گارسه

وقتی خاویر زانتی، دارنده رکورد بیشترین بازی ملی به تیم ملی آرژانتین دعوت نشد همه خشمگین شدند؛ آن هم در حالی که زانتی فصل قبل سه قهرمانی با اینتر کسب کرده بود. شایعه شده که مارادونا به این دلیل آریل گارسه، مدافع کهنه‌کار و کاملا گمنام تیم کولون را به جای زانتی به تیم دعوت کرد که خواب دیده بود آرژانتین فاتح جام جهانی شده و گارسه تنها بازیکنی بود که مارادونا از آن رویا به یاد داشت!

 

8- دیدید درباره میلیتو حق داشتم؟

مارادونا نام زانتی و استبان کامبیاسو را در لیست 30 نفره تیم ملی قرار نداد و گفته می‌شد که دیه‌گو میلیتو، دیگر بازیکن اینتر هم خط می‌خورد و جایی در لیست 23 نفره نمی‌یابد.

البته مارادونا میلیتو را در تیم نگه داشت. او سپس رسانه‌ها را دست انداخت و با لحنی طنزآمیز طوری برخورد کرد که انگار او تنها فردی بوده که به میلیتو اعتقاد داشته: «میلیتو سرانجام ثابت کرد که حق داشتم او را در لیست نهایی تیم ملی قرار دهم. از کارهایی که میلیتو انجام داد شگفت‌زده نشدم، چون می‌دانستم او چه بازیکن خوبی است.»

میلیتو در فینال لیگ قهرمانان دو گل مقابل بایرن زد، تنها گل فینال جام حذفی را هم به ثمر رساند و در برد مقابل سیه نا که قهرمانی اینتر در سری A را مسجل کرد هم گل پیروزی‌بخش را زد. او در این فصل در تمامی رقابت‌ها 30 گل برای اینتر به ثمر رسانده بود!                         

                              منبع :http://soccerone.persianblog.ir

 

بلاتر کوتاه آمد؛عذرخواهی بلاتر از انگلیسی ها

مطمئن باشید که در اولین فرصت و در جلسه ای که در ماه جولای خواهیم داشت، در مورد استفاده از تکنولوژی صحبت خواهیم کرد

2010

یت گل- سپ بلاتر، رئیس فیفا رسما از مسئولان فدراسیون فوتبال انگلیس به دلیل پذیرفته نشدن گل فرانک لمپارد در دیدار مقابل آلمان عذرخواهی کرد.

در جریان دیدار دو تیم آلمان و انگلیس و در حالی که ژرمنها با نتیجه 1-2 از انگلیس پیش بودند، شوت از راه دور فرانک لمپارد پس از برخورد به تیرک عمودی دروازه حدود یک متر وارد دروازه آلمان شد ولی دروازه بان آلمان بلافاصله توپ را از دروازه بیرون کشید و داور این گل را نادیده گرفت.

بلاتر در کنفرانسی خبری در این رابطه گفت:« واضح است که پس از تجربیاتی که در این دوره از رقابتهای جام جهانی به وجود آمده، بی معناست که بار دیگر بحث استفاده از تکنولوژی باز نشود. شخصا از تماشای اشتباهات بارز داوران مسابقه حسرت می خوردم ولی این آخر رقابتها و آخر دنیای فوتبل نیست و چنین اتفاقاتی رخ می دهند.»

بلاتر ادامه داد:« تنها چیزی که می توانم انجام دهم این است که روز گذشته با مسولان فدراسیون فوتبال انگلیس و مکزیک صحبت کردم.هر دوی آنها به شدت نگران اشتباهات داوری بودند. من از آنها عذرخواهی کردم و درک می کنم که آنها از این بابت خوشحال نیستند و مردم هم همچنان به انتقاداتشان ادامه می دهند.مطمئن باشید که در اولین فرصت و در جلسه ای که در ماه جولای خواهیم داشت، در مورد استفاده از تکنولوژی صحبت خواهیم کرد.»