Football persian

آخرین اخبار فوتبال ایران و جهان

Football persian

آخرین اخبار فوتبال ایران و جهان

باقری: جدایی ستاره‌ها به پرسپولیس لطمه می‌زند

 

 

 

کریم باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد حضورش به عنوان برترین‌ بازیکن اخلاق در لیگ هشتم عنوان کرد: هنوز نمی‌توانم بگویم که برترین بازیکن اخلاق فصل قبل هستم زیرا مراسم امشب برگزار می‌شود اما اکنون که در جمع بهترین‌ها هستم خوشحالم. برگزاری چنین مراسمی وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند و باعث می‌شود نسبت به گذشته در حوزه اخلاق و رفتار بهتر عمل کنیم زیرا می‌دانیم افرادی تمام رفتار ما را زیر نظر دارند.
باقری در مورد منشور اخلاقی در فوتبال ایران اظهار داشت: همه جای دنیا چنین بحث‌هایی وجود دارد و به تخلفات انضباطی بازیکنان رسیدگی می‌شود. منشور اخلاقی یا هر اسم دیگری که بر روی آن می‌گذاریم باید در حیطه ورزش باشد و به زندگی شخصی بازیکنان ورود نکند. بنابراین منشور اخلاقی در حیطه فوتبال می‌تواند مفید باشد اما به شرط آنکه به زندگی شخصی افراد کاری نداشته باشیم.
باقری در مورد وضعیت پرسپولیس گفت: تمرینات خوبی را انجام دادیم و تلاش می‌کنیم تا خود را برای دیدار با مس کرمان آماده کنیم.
وی در مورد کرانچار تصریح کرد : درحال حاضر نمی‌توانم در مورد مربی نظر بدهم چرا که هنوز به طور کامل وی با فوتبال ما آشنا نشده است.
باقری در مورد بازی تساوی در دیدار تدارکاتی برابر پیکان یادآور شد: نتیجه بازی تدارکاتی ملاک نیست بلکه ما به دنبال ایجاد هماهنگی در تیم بودیم. بهتر بود از این دست بازی‌ها بیشتر انجام می‌دادیم. البته همین یک مسابقه هم غنیمت است.
باقری در مورد جدایی علی کریمی و اینکه گفته می‌شود جدایی او به پرسپولیس ضربه می‌زند؛ خاطرنشان کرد: هر بازیکنی می‌تواند برای خود و آینده‌اش تصمیم بگیرد. علی کریمی بچه نیست که کسی به او بگوید که بماند یا برود. بلکه کریمی با انصاری‌فرد اختلاف نظرهایی داشت و در آخر تصمیم گرفت از این تیم جدا شود. او مصلحت خود را بهتر می‌داند.
وی ادامه داد: تنها کریمی از پرسپولیس جدا نشد. پژمان نوری، مازیار زارع و علیرضا نیکبخت بازیکنان مطرحی بودند که از تیم ما رفتند. وقتی که این بازیکنان از تیم جدا می‌شوند برای اینکه بازیکنان جایگزین بتوانند به خوبی جای آنها را پر کنند به زمان احتیاج دارد بنابر ین مسلم است که پرسپولیس با جدایی نفرات مشکل پیدا می‌کند اما تغییر و تحول در هر تیمی وجود دارد و بازیکنانی می‌روند و بازیکنان جدید می‌آیند.
وی در مورد اینکه پرسپولیس در هفته‌های ابتدایی به مشکل برمی‌خورد یا خیر گفت: قطعا ما مشکل خواهیم داشت زیرا تمرینات را دیر شروع کردیم و این مسائل به تیم لطمه می‌زند اما بازیکنان و اعضای کادر فنی باید تلاش کنند تا در کمترین زمان ممکن به وضعیت مطلوب برسند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد