Football persian

آخرین اخبار فوتبال ایران و جهان

Football persian

آخرین اخبار فوتبال ایران و جهان

در واکنش به بازگشت به پرسپولیس/ کریمی:در پایان فصل تصمیم می‌گیرم

 

فوتبال روز:بازیکن تیم فوتبال استیل‌‌آذین گفت: در مورد آینده در پایان فصل تصمیم خواهم گرفت.

علی کریمی پس از پیروزی 2 بر صفر برابر سپاهان نوین در چارچوب رقابت‌های جام حذفی اظهار داشت: نیمه اول بهتر بازی کردیم و توانستیم 2 گل به ثمر برسانیم. در نیمه دوم انگیزه لازم را نداشتیم و بیشتر تلاش کردیم بازی را کنترل و پیروز میدان شویم.
وی ادامه داد: بازی در جام حذفی بسیار دشوار است و با یک اشتباه نتیجه بازی تغییر خواهد کرد. امیدوارم با تلاش بازیکنان بتوانیم قهرمان جام حذفی شویم.
کریمی درباره برتری پرسپولیس در دربی خاطرنشان کرد: بسیار خوشحال شدم که پرسپولیس به دست یافت، البته استقلال نیز خوب بازی کرد.
کریمی درباره بازگشت به پرسپولیس عنوان کرد: در مورد فصل آینده باید در پایان فصل تصمیم گرفت. هم‌اکنون نسبت به استیل‌آذین تعهد دارم و تمام تلاش خود را برای این تیم انجام خواهم داد.
وی ضمن ابراز امیدواری به اینکه شرایط به گونه‌ای باشد که بتواند به پرسپولیس بازگردد، یادآور شد: پس از پایان فصل، اگر پیشنهادی باشد در مورد آن فکر خواهم کرد. 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com   

حساب بانکی رونالدینیو هک شد

رونالدینیو قربانی هکری شد که با مهارت فراوان به حساب بانکی این بازیکن نفوذ کرد و قصد هک آن را داشت.
براساس این گزارش این شخص که «اورتون سی‌آر " نام دارد، به پست الکترونیک "میگوئلینا د‌آسیس " مادر رونالدینیو نفوذ کرد و درآنجا به یکسری حواله‌های بانکی ارسالی مربوط به بازیکن میلان برخورد کرد. وی کوشید با ترفند‌های رایانه‌ای یک حواله واریزی 800 هزار یورویی را به حساب یکی از نزدیکانش واریز کند که در این هنگام خواهر این بازیکن متوجه این حرکت شد و جلوی آن را گرفت و با اطلاع به برادرش و اعلام آن به پلیس، باعث دستگیری اورتون سی‌آر شد.
قرار است هفته آینده این شخص در دادگاهی در بارسلونا محاکمه شود 

برگرفته از:http://fifa28.blogfa.com/

ششگلانی: برنامه ۹۰ قصدی نداشته است

رئیس هیات فوتبال آذربایجان شرقی گفت: برنامه ۹۰ در بحث پیامک‌ها قصدی نداشته است.
جواد ششگلانی در نشست خبری صحبت‌های زیر را مطرح کرد: 

 

 

 

 


* کمالوند و شیخ لاری را آشتی می‌دهیم
می‌خواهیم فراز کمالوند و شیخ لاری را به هیات فوتبال دعوت کنیم تا آنها را با یکدیگر آشتی بدهیم. این دو از سرمایه‌های فوتبال هستند و نباید چنین روابطی با هم داشته باشند.
* تراکتورسازی کانون هواداران ندارد
اکنون تیم تراکتورسازی کانون هواداران ندارد که باید باشگاه مسئول کانون هواداران را معرفی کند. تماشاگران این تیم نیاز به کانون هواداران دارند.
* ۵۰ درصد هواداران بلیت تهیه نمی‌کنند
از ۱۰۰ هزار نفری که به ورزشگاه یادگار امام می‌آیند، فقط ۵۰ درصد با بلیت وارد ورزشگاه‌ها می‌شوند. برای نظم‌دهی به این موضوع می‌خواهیم بلیت‌ها را الکترونیکی و فروش مستقیم را حذف کنیم تا کسی بدون بلیت وارد استادیوم نشود.
* فکر نمی‌کردیم این همه هوادار به ورزشگاه بیاید
پس از اینکه بعد از ۸ سال به لیگ برتر صعود کردیم، تصور نمی‌شد این همه هوادار برای تماشای بازی‌های تراکتورسازی به ورزشگاه بیاید. به همین دلیل احساس کردیم ورزشگاه تختی ظرفیت این همه هوادار را ندارد و مجبور شدیم از ورزشگاه یادگار امام استفاده کنیم. با توجه به اینکه امکان دارد تیم شهرداری تبریز به لیگ برتر صعود کند، باید امکانات ورزشگاه یادگار امام بازسازی و تجهیز شود.
* مهم حضور در استادیوم است نه sms
این مهم نیست که در خانه بنشینیم و sms بزنیم؛ مهم این است که چه تعدادی در ورزشگاه حضور پیدا می‌کنند و فکر می‌کنم برنامه نود هیچ قصد و غرضی نداشته است.
* اجازه تماشای بازی از روی اسکوربرد را نمی‌دهیم
از بازی‌های آینده اجازه نمی‌دهیم هواداری از روی اسکوربرد و مکان‌های خطرناک بازی را تماشا کند. البته ما نمی‌توانیم جلوی هواداران را بگیریم که فوتبال را از نزدیک تماشا نکنند.