Football persian

آخرین اخبار فوتبال ایران و جهان

Football persian

آخرین اخبار فوتبال ایران و جهان

آرژانتین

مارادونا و رویای گارسه

وقتی خاویر زانتی، دارنده رکورد بیشترین بازی ملی به تیم ملی آرژانتین دعوت نشد همه خشمگین شدند؛ آن هم در حالی که زانتی فصل قبل سه قهرمانی با اینتر کسب کرده بود. شایعه شده که مارادونا به این دلیل آریل گارسه، مدافع کهنه‌کار و کاملا گمنام تیم کولون را به جای زانتی به تیم دعوت کرد که خواب دیده بود آرژانتین فاتح جام جهانی شده و گارسه تنها بازیکنی بود که مارادونا از آن رویا به یاد داشت!

 

8- دیدید درباره میلیتو حق داشتم؟

مارادونا نام زانتی و استبان کامبیاسو را در لیست 30 نفره تیم ملی قرار نداد و گفته می‌شد که دیه‌گو میلیتو، دیگر بازیکن اینتر هم خط می‌خورد و جایی در لیست 23 نفره نمی‌یابد.

البته مارادونا میلیتو را در تیم نگه داشت. او سپس رسانه‌ها را دست انداخت و با لحنی طنزآمیز طوری برخورد کرد که انگار او تنها فردی بوده که به میلیتو اعتقاد داشته: «میلیتو سرانجام ثابت کرد که حق داشتم او را در لیست نهایی تیم ملی قرار دهم. از کارهایی که میلیتو انجام داد شگفت‌زده نشدم، چون می‌دانستم او چه بازیکن خوبی است.»

میلیتو در فینال لیگ قهرمانان دو گل مقابل بایرن زد، تنها گل فینال جام حذفی را هم به ثمر رساند و در برد مقابل سیه نا که قهرمانی اینتر در سری A را مسجل کرد هم گل پیروزی‌بخش را زد. او در این فصل در تمامی رقابت‌ها 30 گل برای اینتر به ثمر رسانده بود!                         

                              منبع :http://soccerone.persianblog.ir

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد